Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology

John Bird
Livre relié | Anglais
243,45 €
+ 486 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Now in its seventh edition, Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology introduces and covers theory through detailed examples and laboratory experiments, enabling students to gain knowledge required by technicians in fields such as engineering, electronics, and telecommunications. This edition includes several new sections, including glass batteries, climate change, the future of electricity production, and discussions concerning everyday aspects of electricity, such as watts and lumens, electrical safety, AC vs DC, and trending technologies.

The extensive and thorough topic coverage makes this a great text for a range of level 2 and 3 engineering courses, which has helped thousands of students succeed in their exams. It is also suitable for BTEC First, National and Diploma syllabuses, City & Guilds Technician Certificate and Diploma syllabuses, and Foundation Degrees in engineering.

Its companion website at www.routledge.com/cw/bird provides resources for both students and lecturers, including full solutions for all 900 further questions, lists of essential formulae, multiple-choice tests and illustrations, as well as full solutions to revision tests and lab experiments for course instructors.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
576
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780367672379
Date de parution :
01-10-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
210 mm x 279 mm
Poids :
1745 g

Les avis