•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Blowing Up the Brand

Critical Perspectives on Promotional Culture

Livre relié | Anglais | Popular Culture and Everyday Life | n° 21
149,95 €
+ 299 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This edited volume seeks to redress the lack of scholarly work that takes promotion seriously as a form of social, cultural, political, and economic exchange. It unpacks the vernacular, the institutional structures, and the practices and performances that make up promotional culture in everyday life, offering diverse critical perspectives on how, as citizens, consumers, and users, we absorb, navigate, confront, and resist its influence. Contributions from both renowned scholars and emerging intellectuals make this book a timely and valuable contribution to the fields of media and communication studies, political science, cultural studies, sociology, and anthropology.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
338
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 21

Caractéristiques

EAN:
9781433108662
Date de parution :
29-07-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 230 mm
Poids :
669 g

Les avis