Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Brand Management in a Week

How to Be a Successful Brand Manager in Seven Simple Steps

Paul Hitchins
Livre broché | Anglais | In a Week
15,45 €
+ 30 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Brand management just got easier
Successful brands provide meaning: a higher purpose, a vision of a better future, a code of values, and a culture that drives performance. Brands with meaning stand out in their marketplace and attract like-minded people: customers, employees, suppliers and investors. Successful brand management clearly differentiates organizations, products and services from their competitors and inspires advocacy from all stakeholders.

Building a strong brand takes much more than a week: it requires an on-going commitment to excellence. This updated second edition of Brand Management In A Week provides a proven seven-day program on the principles of brand management. It takes you from the conceptual and planning stage through to implementation and sustainability. It's packed with tips and insights gained from decades of industry experience to help you jump-start your brand and give you the tools and confidence to manage it through the hurdles of the business landscape.

Each of the seven chapters in Brand Management In A Week covers a different aspect:
- Sunday: Determine your brand focus
- Monday: Define your brand strategy
- Tuesday: Express your brand through its identity
- Wednesday: Evolve your brand culture
- Thursday: Build your employer brand
- Friday: The importance of design
- Saturday: Sustaining the brand

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781473627550
Date de parution :
27-06-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
127 mm x 190 mm
Poids :
113 g

Les avis