•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
121,95 €
+ 243 points
Pré-commander, disponible à partir du 05-01-2026
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Branding Gandhi renews attention to thinking about our relationship with stuff through Gandhi's politics, his image, his things, and the history of branding Gandhi. Based on archival research this book will provoke thinking about why we remain fascinated with brands. The chapters of this book will appeal to introductory anthropology students and nudge them to wonder what it means for India to claim Gandhi as their national treasure, making him their nation's brand. The book asks a simple question: what do brands mean and why do brands move us? To answer, the book takes students to Gandhi, to the past and the present, to India and the U.S, to ordinary and extraordinary things, and to the place of emotion and belief in our rational lives.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
125
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415634724
Date de parution :
05-01-26
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
178 mm x 254 mm

Les avis