•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Branding Governance

A Participatory Approach to the Brand Building Process

Nicholas Ind, Rune Bjerke
Livre relié | Anglais
47,45 €
+ 94 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Branding Governance challenges traditional thinking on brands. Bestselling author Nicholas Ind and cross-cultural communications expert Rune Bjerke expose the flaws in a marketing-led approach to brand-building, and offer in its place a highly-participative, organization-wide process that delivers fulfillment to employees and value to customers.

Drawing on a wide range of sources, they show that the key to a participatory approach is that customers and other external audiences must join managers and employees as active participants in defining and developing the brand. This requires the relationship between organization and customer to be one of trust, respect and authenticity.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780470030752
Date de parution :
01-05-07
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
161 mm x 232 mm
Poids :
544 g

Les avis