Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Leadership
  7. Breaking Away: How Great Leaders Create Innovation That Drives Sustainable Growth--And Why Others Fail

Breaking Away: How Great Leaders Create Innovation That Drives Sustainable Growth--And Why Others Fail

Jane Stevenson, Bilal Kaafarani
Livre relié | Anglais
37,95 €
+ 75 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The blueprint for achieving growth and driving shareholder value by embedding support for innovation into every facet of your business Breaking Away is one of the first books to bridge the gap between leadership and innovation by revealing what it takes to create both breakthrough ideas and the leaders who make them happen.

Written by the chief innovation officer for Coca-Cola and a leading recruiter of innovation leaders, Breaking Away provides a framework that executives, managers, and entrepreneurs can use to create an environment that drives REAL innovation, the breakthrough products or services that are: efficient to produce or deliver; in demand; and profitable.

Interviews and case studies of global giants like Burberry, Mastercard, Nestle, GE, HP, Nintendo, and others, show you how leaders put these principles into action: How Ford beat Toyota to the hybrid (and why everyone thinks the Japanese company got there first); how GE is changing the face of cancer treatment; how a self-confessed "snackaholic" drove Lesser Evil Snacks to 120% Y-o-Y growth-and a place among the INC. 500 "fastest growing companies" index.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780071753944
Date de parution :
15-03-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 235 mm
Poids :
512 g

Les avis