•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Bridging Cognitive Science and Education

Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology

18,45 €
+ 36 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The fields of cognitive science and education have worked hard to discover effective principles of learning with the goal of improving educational achievement. And although each has made significant advances, there has been, until today, a gap between the two disciplines. This special issue brings together researchers aiming to bridge laboratory data with real world learning practices, each providing recent and crucial information concerning the improvement of learning. The readings will allow both researchers and educators to understand strategies that would most benefit students by improving learning as well as the ability of learning to learn - or what has been defined as metacognition.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138883208
Date de parution :
25-06-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
421 g

Les avis