Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business model shifts

zes wegen naar nieuwe waardecreatie voor klanten

Patrick van der Pijl, Roland Wijnen, Justin Lokitz
Livre relié | Néerlandais
49,95 €
+ 99 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

‘Business model shifts’ zijn veranderingen in je businessmodel naar meer waarde en relevantie voor klanten. Laat je inspireren door bedrijven als Netflix, Amazon en Alibaba en maak je eigen shift!



Amazon ging van het verkopen van boeken over op het leveren van ‘gemak’. Netflix liet zich leiden door het kijkgedrag van haar klanten en stapte over van het verhuren van dvd’s op online streamen en het produceren van originele televisieseries. Alibaba ging van aparte winkels naar een wereldwijd platform om leveranciers en klanten te verbinden. Dit soort veranderingen zijn verschuivingen (shifts) in het businessmodel die ervoor zorgen dat een bedrijf relevant blijft.



Business Model Shifts is een inspirerende verzameling van meer dan 100 toonaangevende businessmodellen. Ze geven belangrijke inzichten over waardecreatie en relevantie. De cases zijn opgedeeld in zes categorieën: de shift van product naar dienst, de shift van aandeelhouders naar stakeholders, de digitale shift naar altijd verbonden zijn met klanten, de shift naar platformen, de shift naar exponentiële groei en de shift naar circulaire waardecreatie. Elk van de verschuivingen wordt op een visuele manier gepresenteerd en onthult de essentie van waardecreatie. Dit boek vol leerzame voorbeelden zet je aan tot strategisch denken en handelen en moedigt je aan om je eigen shift te maken.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789024434855
Date de parution :
29-09-20
Format:
Livre relié
Dimensions :
197 mm x 247 mm
Poids :
1136 g

Les avis