•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business Modeling

A Practical Guide to Realizing Business Value

David M Bridgeland, Ron Zahavi
Livre broché | Anglais | Mk/Omg Press
115,45 €
+ 230 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As business modeling becomes mainstream, every year more and more companies and government agencies are creating models of their businesses. But creating good business models is not a simple endeavor. Business modeling requires new skills.

Written by two business modeling experts, this book shows you how to make your business modeling efforts successful. It provides in-depth coverage of each of the four distinct business modeling disciplines, helping you master them all and understand how to effectively combine them. It also details best practices for working with subject matter experts. And it shows how to develop models, and then analyze, simulate, and deploy them. This is essential, authoritative information that will put you miles ahead of everyone who continues to approach business modeling haphazardly.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
406
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780123741516
Date de parution :
01-10-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
187 mm x 234 mm
Poids :
820 g

Les avis