Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business Models for Industry 4.0

Concepts and Challenges in SME Organizations

Sandra Grabowska, Sebastian Saniuk
168,95 €
+ 337 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Utilizing Industry 4.0 technologies is essential to meet consumer expectations of personalized products and services but not without obstacles and challenges. This book provides comprehensive knowledge on the operating conditions and challenges of small- and medium-sized enterprises operating in the era of Industry 4.0 and proposes a Business Model 4.0 concept.

The authors provide insights on the general conditions for the development of Economy 4.0 and Society 5.0, the expectations of modern consumers in product personalization, customization, servitization and the SME sector's requirements. In addition, the book offers a business model of cooperation between enterprises and the concept of rapid network prototyping methodology for the implementation of personalized products. It proposes the creation of e-business platforms that will allow for better integration of the customer with the manufacturer and the possibility of greater involvement in product configurations.

The empirical research offered in this book will provide valuable insights for scholars and upper-level students across business disciplines, including strategic management, entrepreneurship, technology and innovation management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
146
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032329314
Date de parution :
24-03-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
399 g

Les avis