•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business Partnering for Continuous Improvement

How to Forge Enduring Alliances Among Employees, Suppliers, and Customers

Charles C Poirier, William F Houser
Livre broché | Anglais
25,45 €
+ 50 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

If you want to make the drive for quality, productivity, and profit improvement a permanent feature of your organization, the concept of "partnering"--building alliances among employees, suppliers, and customers--must become an integral part of every activity, write Charles Poirier and William Houser. Every employee must see every other employee as a partner instead of a competitor. Similarly, every supplier and customer must be recognized as a potential ally for improvement, not just a source of goods or income. Poirier and Houser give detailed action studies of companies that have made the transition, and provide the tools to make similar changes in your own organization.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
264
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781881052395
Date de parution :
01-01-94
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
385 g

Les avis