•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business, Society and Politics

Multinationals in Emerging Markets

Livre relié | Anglais | International Business and Management | n° 28
359,45 €
+ 718 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume looks at interaction between business firms and socio-political actors in emerging markets - and how this relationship can be managed - and deals with the interconnection between the socio-political organizations in emerging markets and MNCs. Inferring to different business perspectives, the volume includes papers studying firms' strategic actions towards socio-political organizations, i.e. the interplay with socio-political actors and how this affects firms' competitive advantage in a particular market. The book discusses this in relation to a number of critical strategic areas such as brand building, market orientation and CSR. It also offers a number of practical illustrations from empirical studies from different markets. In this volume different authors contribute chapters focusing on diverse empirical and theoretical aspects covering the impact of socio-political environments on the success of international firms.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
450
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 28

Caractéristiques

EAN:
9781780529905
Date de parution :
11-12-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
693 g

Les avis