•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Campaigns in the News

Mass Media and Congressional Elections

Jan Vermeer
Livre relié | Anglais | Contributions in Political Science | n° 187
161,45 €
+ 322 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Vermeer's competently edited volume fills a void in the literature by focusing on mass media in congressional elections. . . . The project is well executed. The quality of the articles varies, but overall this edited collection is important because it addresses a topic which has not been covered very well. Choice

Questions about the impact of media advertisements and news coverage on the democratic process are asked with increasing frequency by both the public and concerned professionals and policy-makers. Congressional campaigns and elections in particular have been the subject of much recent scholarly attention. In this volume twelve specialists explore the relationship between mass media and congressional campaigns from a variety of perspectives, covering issues ranging from ethics and ideology to newspaper and television exposure to policy information and advertisements.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
242
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 187

Caractéristiques

EAN:
9780313251870
Date de parution :
04-12-87
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
517 g

Les avis