•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Cases in Operations Management

Building Customer Value Through World-Class Operations

Robert D Klassen, Larry J Menor
Livre broché | Anglais | Ivey Casebook
216,95 €
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Cases in Operations Management: Building Customer Value Through World-Class Operations is unique in its strong grounding in real-world decisions. The cases are structured into six chapters, each of which offers an overview of key concepts. Given that most managers will need to function effectively in an international context, the cases draw from challenges faced by experienced managers in such varied settings as China, France, India, Italy, Japan, the Netherlands, Trinidad, Vietnam, and others, in addition to the United States and Canada. These cases continue to illustrate basic concepts while expanding students′ understanding of economic, political, and cultural concerns that must be interwoven into such key areas as process design, quality, and supply chain management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
440
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781412913713
Date de parution :
15-07-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 234 mm
Poids :
730 g

Les avis