•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Cfroi of Customer Relationship Management

Empirical Evidence from Mysap Crm Users

Martin Selchert
39,45 €
+ 78 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Customer Relationship Management (CRM) promises to create value for a company through a software-supported customer focus of its entire business system. But the urgent question of CRM's impact on the bottom line is still open. This study, focused on mySAP CRM users in Germany, Austria and Switzerland, produces quantitative evidence of such an impact. It is more than a survey, as cash-flow return on investment (CFROI), the net present value, and the break-even period result from individually crafted, comparable business cases for all participants. These financial decision criteria are founded on a solid and detailed analysis of operational improvements through using CRM. The main results are provided by sector; and many of the potential factors of CRM success are tested.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
215
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 5

Caractéristiques

EAN:
9783896732484
Date de parution :
01-02-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 211 mm
Poids :
339 g

Les avis