Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Change Management

Manage the Change or It Will Manage You

Frank Voehl, H James Harrington
Livre relié | Anglais | Management Handbooks for Results
244,95 €
+ 489 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Change Management: Manage Change or It Will Manage You represents a substantial core guidance effort for Change Management practitioners. Organizations currently contend with increasingly higher levels of knowledge-driven competition. Many attempt to meet the challenge by investing in expensive knowledge-driven change management systems. Such systems are useless, and sometimes even harmful, for making strategic decisions because they do not distinguish between what is strategically relevant and what is not.

This Management-for-Results Handbook focuses on identifying and managing the specific, critical knowledge assets that your organization needs to disrupt your competitors, including tacit experience of key employees, a deep understanding of customers needs, valuable patents and copyrights, shared industry practices, and customer- and supplier-generated innovations. The authors present two aspects of Change Management: (1) traditional Change Management as it impacts the project management team's activities and (2) a suggested new approach to Change Management directed at changing the culture. The focus is to prepare the people impacted by the project and change activities to accept and adapt to the new/changed working conditions.

The first half of the book deals with traditional Change Management, which covers the topics of remembering, understanding, and applying. The second half presents the authors new approach to changing the culture, which deals with analyzing, evaluating, and creating.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
424
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138463950
Date de parution :
13-11-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
766 g

Les avis