Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Changing Your Company from the Inside Out

A Guide for Social Intrapreneurs

Gerald F Davis, Christopher J White
Livre relié | Anglais
38,95 €
+ 77 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

MAKE YOUR COMPANY A FORCE FOR GOOD

You're ambitious. You're not afraid to take risks. You want to bring about positive social change. And while your peers have left a trail of failed start-ups in their wake, you want to initiate change from within an established company, where you can have a more far-reaching, even global impact.

Welcome to the club--you're a social intrapreneur.

But even with your enviable skill set, your unwavering social conscience, and your determination to change the world, your path to success is filled with challenges. So how do you get started and maintain your momentum?

Changing Your Company from the Inside Out provides the tools to empower you to jump-start initiatives that matter to you--and that should matter to your company. Drawing on lessons from social movements as well as on the work of successful intrapreneurs, Gerald Davis and Christopher White provide you with a guide for creating positive social change from within your own organization.

You'll learn how to answer four key questions:
- When is the right time for change? Learn how to read your organization's climate.
- Why is this a compelling change? Use language and stories to connect your initiative to your organization's mission, strategy, and values.
- Who will make this innovation possible? Identify the decision makers you need to persuade and the potential resisters you need to steer around.
- How can you mobilize your supporters to collaborate on your innovation? Use the online and offline tools and platforms that best support your initiative.

This book is a road map for intrapreneurs seeking to reshape their companies into drivers of positive change. If you want to spearhead social innovation from within your company, use this book as your guide.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781422185094
Date de parution :
17-03-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 236 mm
Poids :
408 g

Les avis