Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Check It Out!

Great Reporters on What It Takes to Tell the Story

Art Athens
Livre relié | Anglais | Communications and Media Studies
81,45 €
+ 162 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Stories with no substance. Talking heads without a clue. "Team" coverage that still misses the big picture. Overheated hype. Cute chatter. Film at eleven. Is it any wonder more and more of us count less and less on the news?

"It used to be that a news story told you who, what, where, when, how, and why," Art Athens writes. "Now the story might tell you who, or it might tell you when, but there's a good chance that when it's over (which won't take long), you'll be the one saying What?"

Here's a legendary journalist's back to the basics guide to the craft of broadcast news. Combining insights from his own award-winning career with in-depth conversations with leading newspeople, Art Athens offers a primer on the best practices in reporting, writing, and delivering the news.

And he lets some of the best in the business talk frankly and passionately about what it takes to do the job right: Dan Rather, Charles Osgood, Mike Wallace, Brian Williams, Andy Rooney, Charles Kuralt, Linda Ellerbee, and Don Hewitt.

What kind of skills--and spirit--does it take to be a successful, serious broadcast journalist? How are the good stories conceived and written? And in today's cynical age of news as entertainment, what should reporters and editors do to restore confidence in the media? In this funny, sharp, honest book, anyone who cares about the news will find answers on every page.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780823223527
Date de parution :
01-09-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 238 mm
Poids :
476 g

Les avis