•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Cities of Signs

Learning the Logic of Urban Spaces

Andrew T Hickey
Livre broché | Anglais | Minding the Media | n° 5
39,45 €
+ 78 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Signs exist as fundamental markers of the urban landscape. Whether in the form of street signs offering directions, the airbrushed promises of advertising media or the vandalized détournements of street art, signs pervade urban spaces and provide a tangible 'text' upon which the logics of both cities and ourselves are written. Cities of Signs charts the way that signs exist as key elements of contemporary urban space, and explores what it means to live within these spaces, amongst cities of signs. This refreshing take on the way that urban space is lived and experienced is a timely contribution to the literature in urban studies, sociology and education alike. In decoding the cultural production at play in urban environments, Cities of Signs presents a dynamic approach to understanding how culture is produced and consumed within the cityscape.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
143
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 5

Caractéristiques

EAN:
9781433111198
Date de parution :
28-12-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
226 g

Les avis