•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Citizens, Politics and Social Communication

Information and Influence in an Election Campaign

R Robert Huckfeldt, John Sprague, Robert Huckfeldt
60,95 €
+ 121 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book is dedicated to investigating the political implications of interdependent citizens within the context of the 1984 presidential election campaign as it was experienced in the metropolitan area of South Bend, Indiana. National politics is experienced locally through a series of filters unique to a particular setting. Several different themes are explored: the dynamic implications of social communication among citizens, the importance of communication networks for citizen decision-making, the exercise of citizen purpose in locating sources of information, the constraints on individual choice, and institutional and organizational effects.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
316
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780521030441
Date de parution :
02-11-06
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
462 g

Les avis