Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Classes For Gifted Children: An Experimental Study Of Methods Of Selection And Instruction is a book written by Guy Montrose Whipple and originally published in 1919. The book is an in-depth study of the methods used to select and instruct gifted children in a classroom setting. Whipple conducted a series of experiments to determine the most effective ways to identify and teach these students, and his findings are presented in detail in the book.The book is divided into several sections, each of which focuses on a different aspect of the study. The first section provides an overview of the research and outlines the objectives of the study. The second section discusses the methods used to select the gifted children who participated in the experiments. Whipple describes the tests and assessments used to identify these students and explains how they were chosen for the study.The third section of the book focuses on the instructional methods used in the gifted classes. Whipple describes the curriculum and teaching strategies employed in the classes and provides data on the effectiveness of these methods. He also discusses the challenges and limitations of teaching gifted students and offers suggestions for future research in the field.The final section of the book presents the results of the study and draws conclusions about the most effective methods for selecting and instructing gifted children. Whipple's findings have had a significant impact on the field of gifted education and continue to be studied and applied today.Overall, Classes For Gifted Children: An Experimental Study Of Methods Of Selection And Instruction is a comprehensive and informative book that provides valuable insights into the education of gifted students. It is a must-read for educators and researchers interested in the field of gifted education.Also With The Cooperation Of Miss Genevieve Coy.This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the old original and may contain some imperfections such as library marks and notations. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions, that are true to their original work.