•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Codes of Ethics in Tourism PB

Practice, Theory, Synthesis

David A Fennell, David Malloy
Livre broché | Anglais | Aspects of Tourism | n° 33
39,95 €
+ 79 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

With ethics fast becoming a mainstay in tourism studies and the tourism industry in general, this volume provides a timely and intensive look at the theory and practice of codes of ethics in tourism. While the book includes a broad overview of what has been done to date in tourism studies in the area of code development and implementation, it ranges much more widely to incorporate theoretical work from outside the tourism field. This interdisciplinary approach serves two essential purposes. First, it furnishes the study of tourism codes of ethics with a theoretical foundation, which up to the present has been lacking. Second, it affords tourism scholars the opportunity to investigate codes in tourism from a multiplicity of perspectives, with direct relevance to the industry at many levels.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 33

Caractéristiques

EAN:
9781845410605
Date de parution :
16-05-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
362 g

Les avis