•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Cognition & Strategy

Livre relié | Anglais | Advances in Strategic Management | n° 32
362,95 €
+ 725 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The "cognitive foundations" of strategy have received increased attention in recent years. The last decade has witnessed a dramatic rise in empirical studies that seek to document the role of cognition in strategic outcomes, and in theoretical work that seeks to systematize this relationship. Drawing on psychological foundations in general, and on cognitive representation, framing, and categories in particular, this research has made significant progress, yet remains in a pre-paradigmatic phase where polysemy and terminological variety are still the norm.This volume has two goals. First, it intends to attract a representative sample of the most significant empirical and theoretical developments in the field of cognition and strategy. Second, it intends to take stock of these developments by proposing a preliminary synthesis of the disparate advances in this field.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
600
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 32

Caractéristiques

EAN:
9781784419462
Date de parution :
19-08-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
1043 g

Les avis