Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Colour hunting

how colour influences what we buy, make and feel

Jeanne Tan
Livre relié | Anglais
49,90 €
+ 99 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Kleur speelt een vitale rol in visuele ervaringen. Professionals in design, mode, architectuur en kunst zijn constant op zoek naar goede oplossingen met betrekking tot kleur. In een globaliserende wereld, vergt het minder tijd om kleuren te 'lezen' dan alle andere communicatiemiddelen. Colour Hunting: How Colour Influences What We Buy, Make and Feel presenteert projecten - allemaal rijkelijk geïllustreerd met foto's en

tekeningen - over baanbrekende technieken en experimenten met fabricage processen op kleine schaal, met een doe-het-zelf houding, zowel als grootschalige onderzoeksprojecten over verf en coatings, uitgevoerd door internationale bedrijven. Het boek is onderverdeeld in drie hoofdstukken: commerce (sell, buy), aesthetics (make), en well-being (feel). Geïllustreerde pagina's worden gevolgd door diepgaande case studies en interviews met betrekking tot het gebruik van kleur voor deze drie doeleinden. Experts verklaren waarom kleur uitmaakt in branding en hoe kennis van kleur, en de gevolgen daarvan, de selectie van kleuren en de betrokken materialen die ontwerpers toepassen in hun werk bepaalt. Colour Hunting biedt ook inzicht in het werk van de internationale 'trend teams' en bevat interviews met bekende professionals zoals Keisuke Fujiwara, Hella Jongerius en Louisa Hutton van Sauerbruch Hutton Architects.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
264
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789077174272
Date de parution :
14-06-11
Format:
Livre relié
Dimensions :
265 mm x 200 mm
Poids :
1200 g

Les avis