•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Communicatie dossier 27: De kracht van de boodschap

opvallen, overkomen en overnemen

Guido Rijnja, Vera De Witte
Livre broché | Néerlandais | Communicatie dossier | n° 27
41,50 €
+ 83 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aandacht krijgt, wordt opgepikt en zijn weg vindt? Wat maakt dat mensen een boodschap omarmen en doorvertellen? Dit Communicatiedossier vestigt de aandacht op het boodschappend vermogen van organisaties.

Communicatie verloopt steeds meer via verschillende netwerken. Zenders zijn niet langer de beheersers, maar bieden boodschappen aan netwerken aan. En ontvangers zijn in toenemende mate niet consumenten, maar producenten. Die als de boodschap relevant is en aanspreekt, ermee aan de haal gaan binnen hun eigen netwerken. Voor communicatieprofessionals komt het er meer en meer op aan om rond de eigen organisatie een context te cre?ren waarin mensen bereid ?n in staat zijn een verhaal verder te brengen.

Een boekje met visies, methoden en praktijkvoorbeelden van het werken met (kern)boodschappen bij corporate communicatie, marketingcommunicatie en beleidscommunicatie. Toepassingen uit het bedrijfsleven en overheid maken inzichtelijk dat professioneel boodschappen doen organisaties helpt gezaghebbend, transparant en onderscheidend te positioneren.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
100
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 27

Caractéristiques

EAN:
9789013043983
Date de parution :
27-05-08
Format:
Livre broché
Dimensions :
159 mm x 244 mm
Poids :
208 g

Les avis