•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Communicatie dossier 33: De zes kernen van een organisatie

een integrale visie op identiteitsmanagement

Michel Kok, Huug Barendrecht
Livre broché | Néerlandais | Communicatie dossier | n° 33
37,00 €
+ 74 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Omschrijving

Iedere communicatieprofessional heeft te maken met het concept `identiteit'. Al is het maar omdat communiceren over, vanuit of binnen de organisatie vraagt om kennis van en inzicht in wie en wat de organisatie is. Wat kun je tenslotte communiceren over wat je niet kent?

Weinig begrippen in de communicatie worden zoveel gebruikt zonder te weten waar eigenlijk over wordt gesproken. Wat is de 'identiteit'? Is het wat de organisatie onderscheidt? Is het hoe de organisatie zich presenteert? Hoe de organisatie gezien wordt? En wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor? Communicatie? HR? Ontwerpers? Of het management? Kun je de identiteit eigenlijk wel beheersen?

Dit boek behandelt zowel de breedte als de diepte van het begrip 'identiteit'. Door deze twee perspectieven te combineren kan de communicatieprofessional op strategisch niveau ondersteuning geven aan het managen van de identiteit. Naast verschillende theoretische perspectieven geeft het boek concrete handvatten om de verschillende soorten identiteit die er zijn te onderzoeken en te be?nvloeden

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
110
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 33

Caractéristiques

EAN:
9789013081633
Date de parution :
01-03-11
Format:
Livre broché
Dimensions :
159 mm x 245 mm
Poids :
191 g

Les avis