•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Communication, Public Opinion, and Globalization in Urban China

Francis L F Lee, Chin-Chuan Lee, Mike Z Yao
63,95 €
+ 127 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

International communication scholars have long been interested in how local, national, and transnational media communications shape people's attitudes and values. This book examines a range of questions pertinent to public opinion toward globalization in urban China by analyzing a four-city comparative survey of urban Chinese residents. Media consumption does relate, though by no means straightforwardly, to people's attitudes and beliefs, and this book provides much needed information and insights, developing fresh conceptual and empirical insights on issues such as public opinion toward US-China relations, Chinese people's nationalistic sentiments, and approaches to analyze attitudes toward globalization.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
220
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138575684
Date de parution :
12-10-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
299 g

Les avis