•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Community, Culture, Commerce

The Intermediary in Design and Creative Industries

Jock McQueenie, Marcus Foth, Greg Hearn
Livre relié | Anglais
68,95 €
+ 137 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As digital environments become increasingly individualised, instant, ubiquitous, and disintermediated, this book demonstrates the continuing relevance of intermediaries at the intersection of design, creativity, community engagement, and corporate social responsibility. The authors examine intermediaries as enablers of mutual benefit and offer a proactive, interventionist, and holistic approach to intermediation practice that steps beyond design thinking. By means of case studies that employ the 3C project design methodology--Community, Culture, Commerce--the authors provide an accessible introduction to intermediation at the nexus of theory and practice and signpost new opportunities for researchers and practitioners in the post-COVID environment.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789819978885
Date de parution :
14-12-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
367 g

Les avis