•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Competing with It

Leading a Digital Business

Colin Ashurst
Livre broché | Anglais | MBA | n° 3
61,45 €
+ 122 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Competing with IT takes a strategic approach to managing the realization of benefits from IT. With a benefits-led approach it emphasizes IT as an enabler of business innovation and a means to create value for customers, employees and other stakeholders, which as a result create value for the organization and deliver competitive advantage.

Designed specifically for the needs of MBA students, this succinct introductory text provides insight into key principles and offers guidance on how to succeed in practice by building a leadership 'toolkit' for the strategic management of projects and the overall IT portfolio. Underpinned by sound academic theory and linked to best practice it is the ideal MBA course text.

- Allows students to apply their knowledge and explore real-world issues through case studies and examples
- Brings together benefits-led and agile approaches to projects in an innovative framework
- Combines extensive practical experience with the latest academic thinking and research

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
420
Langue:
Anglais
Collection :
MBA
Tome:
n° 3

Caractéristiques

EAN:
9781137269973
Date de parution :
26-03-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 231 mm
Poids :
635 g

Les avis