Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Concurrentiestrategie

analysemethoden voor bedrijfstakken en industriële concurrenten

Michael E. Porter
Livre broché | Néerlandais | Business bibliotheek
29,99 €
+ 59 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Door welke krachten wordt de concurrentie in een bedrijfstak beheerst? Hoe zullen de concurrenten zich opstellen? Hoe zal de bedrijfstak zich ontwikkelen? Hoe reageren de strategische planners op acties van de concurrenten? Wat is de beste uitgangspositie van het bedrijf op lange termijn? Michael Porters 'Concurrentiestrategie' snijdt onderwerpen aan die van vitaal belang zijn voor managers en belicht uitvoerig diverse analysetechnieken die leiden tot een beter inzicht in de bedrijfstak en het gedrag van de concurrenten daarbinnen.

'Concurrentiestrategie' begint met een uitgebreid overzicht van instrumenten en technieken voor de analyse van welke bedrijfstak of welke groep concurrenten dan ook. Daarna worden concurrentiestrategieën onderzocht voor gefragmenteerde en opkomende bedrijfstakken, volgroeide en in betekenis afnemende bedrijfstakken en mondiale bedrijfstakken. Stap voor stap verklaart Porter de technieken en instrumenten die managers nodig hebben om met succes een bedrijfstak of individuele concurrent te analyseren. Het laatste deel van het boek geeft analysetechnieken om de belangrijkste strategische beslissingen te kunnen nemen waarvoor bedrijven komen te staan; verticale integratie, ingrijpende capaciteitsuitbreiding, desinvesteringen en penetratie in nieuwe marktgebieden.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
401
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789025404659
Date de parution :
01-04-87
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 230 mm
Poids :
677 g

Les avis