Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Connecting and Influencing

A Leader’s Guide to Genuine Communication

Katrin Winkler, Nicola Bramwell
Livre broché | Anglais
35,00 €
+ 70 points
Pré-commander, date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book is a compendium, a collection of concise yet detailed information, designed as a resource for businesspeople, looking at communication knowledge, skills, mindset, and tools, and refreshing the application of useful models. We challenge individuals to choose to care about how they communicate - not how important they appear, but how they positively influence others and make others feel. Many of the models some may already have come across. What is new is considering why communication is so important, what mindset leaders need to make a difference and then the right tool or approach for many different work-related scenarios. It's all about the goal and the meaning they convey when leaders set out to share information, seek input, discuss ideas, build relationships, show appreciation or open up about hopes and dreams.


With globalization and digitalization steadily contributing to the rising presence of virtual work, which is inherently different than working in an office, we also review the different set of skills to master virtual communication and collaboration. By combining real-life examples, theory and practical application, we share valuable and highly applicable know-how so leaders will be able to grow as communicators and have a reliable resource they can go back to time and time again.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
180
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789464075427
Date de parution :
01-06-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
394 g

Les avis