Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Constructing Research Questions

Doing Interesting Research

Mats Alvesson, Jorgen Sandberg
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A key step for researchers wanting to produce interesting and influential theory development is formulating innovative research questions.

In this text, Alvesson and Sandberg have developed a problematization methodology for identifying and challenging the assumptions underlying existing knowledge, and for generating research questions that can lead to more impactful theories.

The second edition of this popular text has been fully updated, with more illustrative examples and insights from a diverse range of recent studies which explore methods for conducting more innovative research. This book is essential reading for students and researchers looking to formulate interesting research questions and conduct more engaging and original research.

Mats Alvesson is Professor of Business Administration at the University of Bath, and also affiliated with Lund University, Stockholm School of Economics and Bayes Business School, City, University of London.

Jörgen Sandberg is Professor in the University of Queensland (UQ) Business School and Honorary Professor at Warwick Business School.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
160
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781529629132
Date de parution :
22-05-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
263 g

Les avis