•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consumer Neuroscience EBOOK

Ein transdisziplinäres Lehrbuch

Peter Kenning
Ebook | Allemand
43,99 €
+ 43 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

The new discipline of consumer neuroscience is pursuing the idea of incorporating neuroscientific methods, theories and insights into research on consumers and purchasing behaviour. The aim is to supplement traditional behavioural-science approaches and obtain new findings. Against this background, this textbook presents the current state of consumer neuroscience in an easy-to-understand form. This new edition will be supplemented with recent findings from international marketing research, such as the concept of the ?marketing placebo effect=. With regard to methodologies, mobile functional near-infrared spectrography (fNIRS) is presented & a technique that can now be used to investigate price perception, advertising effectiveness, branding and consumer behaviour.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
260
Langue:
Allemand

Caractéristiques

EAN:
9783170373532
Date de parution :
25-08-20
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis