•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consuming Media

Communication, Shopping and Everyday Life

Johan Fornäs, Karin Becker, Erling Bjurström, Hillevi Ganetz
Livre broché | Anglais
39,45 €
+ 78 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Inspired by Walter Benjamin's classical Arcades Project, Consuming Media is a pioneering exploration of the interface between communication, shopping and everyday life. Based on a six-year study by over a dozen scholars on a specific site, it analyses the links between power, media and consumption in contemporary urban culture.Illustrated with rich ethnographic detail, Consuming Media scrutinises four main media circuits - print media, media images, sound and motion, and hardware machines - to assess how media texts and technologies are selected, purchased and used.Exploring the relations between different media, the nature of cultural citizenship and the power relations of public space, Consuming Media presents an ethnography of globalisation and develops a new approach to understanding media consumption.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
228
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781845207601
Date de parution :
03-05-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 239 mm
Poids :
458 g

Les avis