Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Crash Course in Marketing for Libraries

Susan Alman, Sara Swanson
Livre broché | Anglais | Crash Course
84,95 €
+ 169 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Explains effective marketing strategies and identifies the tools needed to boost the visibility and increase the use of your library in the community.

Marketing a library's programs or services takes more than sending out a flyer or posting an announcement on the website. Effective marketing is important for every library, as it can lead to a significant increase in library use--which is a major factor in budget justification. Crash Course in Marketing for Libraries: Second Edition will help you develop a strategic direction for your organization and identify methods for employing your best marketing and public relations strategies.

Each chapter of this second edition has been updated and expanded, comprehensively addressing the planning, implementation, and evaluation stages of the marketing and public relations process in libraries. The rise of social media as a powerful marketing tool is discussed in particular detail. The authors cover topics such as planning, promoting through the use of the existing media or advertising, and assessing the project. The book's appendixes provide examples of marketing plans and projects as well as other helpful marketing resources.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781610698702
Date de parution :
02-12-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
213 mm x 277 mm
Poids :
598 g

Les avis