Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Creating a Campus-Wide Culture of Student Success

An Evidence-Based Approach to Supporting Low-Income, Racially Minoritized, and First-Generation College Students

Ronald E E Hallett, Adrianna Kezar, Joseph A a Kitchen
Livre broché | Anglais
43,45 €
+ 86 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Offering a new approach to institutional practices, this book describes evidence-based strategies to create a campus culture conducive to truly supporting all students. We are at a critical crossroads in higher education, where large numbers of low-income, racially minoritized, and first-generation college students - referred to in this book as "at-promise students" - are attending college in greater numbers than ever, yet access has not translated to significantly improved retention and graduation rates. This book, therefore, proposes a realignment of existing initiatives to create campus-wide support through a new model of coordination.

The ideas presented in this book are the culmination of one of the largest studies of comprehensive college support programs for at-promise students. Chapters include illustrations of the key concepts and promising practices of the Promoting At-promise Student Success (PASS) Project, as well as guiding questions that can be used to facilitate conversations on campus. In this helpful resource, the authors address how student supports are delivered in validating ways, rather than focusing solely on what supports are offered, as has typically been the way institutions address the issues that at-promise students face.

This book is intended to provide guidance and support to educators who want to be a part of changing how higher education supports at-promise students toward increased equity.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
226
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032581514
Date de parution :
23-10-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
326 g

Les avis