Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Creating Influential Events

The Experience Design Playbook

Andrew O'Loughlin
Livre broché | Anglais
27,95 €
+ 55 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As event people, we are in a powerful position. Events bring us together at a time and place for a shared purpose. We know there is a demand, a fundamental human need for people to come together. We can inspire people, creating powerful moments and memorable stories. We influence people. Sometimes we even change lives. We are in a powerful position. But events are both inspiring, and, challenging. We can (and should) use events as a catalyst to achieve our desired goal. To create attention, action, and celebration. To connect, engage, and influence. Impact in that moment, and for the future. But it's not easy. Events have 2 sides. They are inspiring and challenging. And sometimes we spend too much time on the wrong side. Event people are passionate, we work hard, and we deserve to do well. It is difficult to always get it right, but it is possible. We can learn so much from each others lived experiences, our real-world learnings. And after 25+ years in the industry, I now want to share my learnings. To help event people, and event owners succeed in our influential but challenging world of events. As an Advisor, Speaker, Mentor, and host of 'The Event Show', I am hoping to connect people to meaningful knowledge, insights from some of the worlds more interesting thinkers, leading events, and event people. And so, I hope this book will help event people and teams to work better and live better. To have more influence.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781364058708
Date de parution :
20-11-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
326 g

Les avis