Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Inégalité, Pauvreté & Migration
  7. Creating Spaces of Wellbeing and Belonging for Refugee and Asylum-Seeker Students

Creating Spaces of Wellbeing and Belonging for Refugee and Asylum-Seeker Students

Skills and Strategies for Classroom Teachers

Maura Sellars, Scott Imig, John C Fischetti
Livre broché | Anglais
36,45 €
+ 72 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Creating Spaces of Wellbeing and Belonging for Refugee and Asylum-Seeker Students: Skills and Strategies for Classroom Teachers outlines the ways educators can support positive educational and social outcomes for the most vulnerable children in their communities.

Each chapter briefly outlines the relevant theory, expanding on this through vignettes from research and analytical reflection, helping the reader identify and apply the differentiated pedagogical understandings in their own classrooms. Providing insights from educators who are doing this work successfully across the globe, the book highlights the challenges and considerations that teachers face in multilingual, multicultural classroom environments where students' common experience is trauma and loss and guides them towards effective practice.

This book is intended for use in schools by school leaders and classroom teachers and by educational professionals engaged in supporting schools with students with refugee backgrounds.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
150
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032076089
Date de parution :
30-11-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
231 g

Les avis