Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Creativity and Strategic Innovation Management

Directions for Future Value in Changing Times

Malcolm Goodman, Sandra M Dingli
Livre relié | Anglais
236,95 €
+ 473 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Creativity and Strategic Innovation Management was the first book to integrate innovation management with both change management and creativity to form an innovative guide to survival in rapidly changing market conditions. Treating creativity as the process, and innovation the result, Goodman and Dingli emphasise the importance of a strategic approach to management through fostering creative processes.

Revised and updated for a second edition, this ground-breaking book now includes:

  • A new section on contemporary themes in innovation management, such as the use of social media and sustainability.
  • More coverage of entrepreneurship, ethics, diversity issues and the legal aspects of technology and innovation management.
  • More international cases and real life examples.

The book is also supported by a range of new tutor support materials.

This textbook is an ideal accompaniment to postgraduate courses on innovation management and creativity management. The focused approach by Goodman and Dingli also makes it useful as supplementary reading on a range of courses from management of technology to strategic management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
326
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138675094
Date de parution :
03-04-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
757 g

Les avis