Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Customer Service Training

Maxine Kamin
Livre relié | Anglais
236,95 €
+ 473 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Trainer's Workshop Series is designed to be a practical, hands-on roadmap to help you quickly develop training in key business areas. Each book in the series offers all the exercises, handouts, assessments, structured experiences and ready-to-use presentations needed to develop effective training sessions. In addition to easy-to-use icons, each book in the series includes downloadable resources with PowerPoint(TM) presentations and electronic copies of all supporting material featured in the book.

Customer Service Training provides practical, hands-on guidance to help you quickly develop customer service training. Dozens of field-tested exercises, games, activities, icebreakers and assessment instruments help you teach employees the importance of customer service and improve their performance. Contains exercises, handouts, assessments and tools to help you:
- create fantastic customer service to meet your specific needs
- raise the bar for service excellence
- become a more effective and efficient facilitator
- ensure training is on target and gets results

"This book is a complete training programme. Its practical learning activities and embedded assessment tools will help any company understand that first-rate training equals first-rate customer service."
Fred S. Anton, Chief Executive Officer, Warner Bros. Publications

Other books in this series: Leadership Training, New Supervisor Training, New Employee Orientation Training, Leading Change Training.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138433557
Date de parution :
04-02-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
210 mm x 297 mm
Poids :
570 g

Les avis