•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De complete marketingmethode - NIMA A-B-C

Voor studenten, professionals en opleiders; Praktijk- en diplomagericht

William Van Vessem, Patrick Kooij, Irene Grotendorst
Livre broché | Néerlandais
97,50 €
+ 195 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Deze methode bestaat uit een boek en een online omgeving. “De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C” is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst. Het idee voor deze baanbrekende, toegankelijke methode is bedacht door William van Vessem, docent marketing NIMA A-B-C en strategisch marketingadviseur. Terwijl hij bezig was met onderwijsontwikkeling voor SRM NIMA A-B-C, kwam William tot de conclusie dat er talloze boeken nodig waren om deze lessen voor te bereiden. Met deze bestaande boeken ontbrak het ook nog aan voldoende specifieke inhoud voor alle lessen op NIMA A-B-C-examenniveau. Zijn vrouw suggereerde toen: “Waarom schrijf je zelf geen boek?” Zo is het idee geboren om één allesomvattende marketingmethode te creëren die zowel studenten, professionals en opleiders in het marketingvak kan ondersteunen, nu en in de toekomst. Kort daarna ontmoette William tijdens een gezamenlijk webinar zijn oud-NIMA-C-student Patrick Kooij, auteur en docent marketing. In goed overleg werd besloten dat Patrick met zijn expertise mede-auteur voor deze nieuwe marketingmethode zou worden. Irene Grotendorst, NIMA-examendeskundige, onderzoeker en docent marketing, beschikkend over veel toegepaste kennis, sloot zich, geïnspireerd door het concept-idee, aan bij het team. Zo is een driemanschap van gepassioneerde marketingexperts tot stand gekomen, met als doel de marketingvakgenoten permanent te blijven voorzien van relevante theorie- en praktijkvoorbeelden. Of je nu studeert op MBO-, HBO- of masterniveau, of je je voorbereidt op marketingexamens NIMA A-B-C, deze complete marketingmethode (een boek plus een online-omgeving) is de ultieme gids. Het biedt diepgaand inzicht in marketingonderwerpen, theorieën en analysemethoden en geeft je de kans om je kennis te testen en te oefenen.



Kortom, “De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C” helpt je om het marketingvak met alle bijbehorende kennis, inzichten en voorbeelden te begrijpen, te beheersen en in de praktijk toe te passen.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
300
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789055163540
Date de parution :
16-09-24
Format:
Livre broché
Dimensions :
191 mm x 259 mm
Poids :
576 g

Les avis