HOE HOUD JE ALLE BORDJES IN DE LUCHT?
PAST JOUW ONDERNEMINGSVERHAAL OP EEN BIERVILTJE?
CONCURRENTEN, WELKE CONCURRENTEN?
De Groeiparadox beschrijft het fenomeen van groeipijnen. Als een onderneming sterk groeit, heeft ze namelijk de neiging zichzelf af te remmen. Hoe valt dit te voorkomen? Is daar iets aan te doen? Jazeker en dit boek helpt je daarbij! In elf hoofdstukken wordt in heldere taal uitgelegd wat de meest voorkomende groeipijnen zijn en hoe je ze kunt aanpakken. Vanzelfsprekendheden worden onderuit gehaald, mythes doorgeprikt, problemen worden verklaard en oplossingen aangedragen. Elk bedrijf heeft namelijk het potentieel een groeibedrijf te worden. En te blijven.
'11 hoofdstukken, 11 kapstokken, die je niet alleen helpen om te begrijpen waar de groeipijnen vandaan komen maar ook helpen bij het aanpakken van de echte oorzaken. De Groeiparadox helpt je bovendien om een praktisch kader te creëren waarmee je team de snelle veranderingen kan bespreken en aanpakken. Dat is exact wat wij nodig hadden tijdens onze snelle organisatiegroei.'
- Veerle Gonnissen | Site Manager INEOS O&P Lillo
BIJ DIT BOEK HOORT EEN ONLINE PLATFORM WAAR EXTRA VIDEOCONTENT TE VINDEN IS.