En raison d'une grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de la grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De Levenswijsheid van de Wetten

Liefde is ‘Bewust’ zijn

Patricia van den Berg
Livre broché | Néerlandais | Levensboeken | n° 2
26,99 €
+ 53 points
Pré-commander, disponible à partir du 26-02-2025
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Ieder mens heeft een bepaalde taak in het leven. En hoe groot of hoe klein deze taak ook voor ieder van ons is, het doet niets af aan de belangrijkheid ervan omdat het ons altijd weer stimuleert het beste in onszelf naar boven te halen. En soms kan dat zoals in mijn geval, een halve eeuw in beslag nemen. Mijn ontwikkeling die ik heb doorgemaakt in het weer bewust worden van deze van Goddelijke oorsprong natuurlijke levenswetten was een ware pelgrimstocht. Meer dan vijftig jaar was ervoor nodig om tot deze liefdevolle zienswijze te komen van de onmiskenbare zekerheid dat het leven alleen maar leven is en, zoals ik in het eerste boek bij de inleiding schrijf, ook altijd is geweest en de dood slechts een illusie.

Dit is het beste en het mooiste resultaat van mijn bezieling, mijn ‘passie’ wat ik mij heb kunnen wensen. Twee boeken waar alle natuurlijke levenswetten in worden verklaard die ervoor zorgen - en deze garantie durf ik te geven - dat de angst voor ons overlijden voor een groot deel hiermee wordt weggenomen.

Het zal zeker geen eenvoudige opgave zijn om deze nieuwe inzichten te kunnen accepteren, maar toch is er de stille hoop dat het wellicht voor velen van ons een mooi begin mag zijn van een hele andere zienswijze naar het onvermijdelijke wat ons uiteindelijk allemaal wacht.

“In dit tweede boek ‘ De Levenswijsheid van de Wetten’ gaan we verder en dieper in op de natuurwetten om vervolgens te ontdekken dat wij alleen maar naar onszelf hoeven te kijken om te weten hoe alles is ontstaan.”

Of zoals de Franse schrijver Victor Hugo ( 1820 – 1885 ) zo mooi verwoord: Als we naar God zoeken zegt de liefde, langs hier.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
252
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 2

Caractéristiques

EAN:
9789464611830
Date de parution :
26-02-25
Format:
Livre broché

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.