Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De verdwenen magiër EBOOK

Piers Torday
Ebook | Néerlandais
7,99 € 9,99 €
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Opnieuw een sprookjesachtig en spannend boek van Piers Torday. Dit magische verhaal is een ode aan de wonderlijke wereld en avonturen van Narnia.

Piers Torday, auteur van De laatste wilde dieren, neemt je mee naar een betoverende nieuwe wereld in De verdwenen magiër.

Als je het je kunt voorstellen, dan bestaat het. Ergens…

Simon, Patricia, Evelyn en Larry hebben de oorlog overleefd. Maar zodra ze een mysterieuze bibliotheek binnenstappen, begint het gevaar pas echt. Ze komen terecht in het land van verhalen, Folio, een betoverend koninkrijk. Maar het is oorlog tussen de vele verhalen in de magische wereld, en de kinderen kunnen dit alleen stoppen door de maker van de bibliotheek te vinden. Maar dat is een magiër die al eeuwenlang niet meer is gezien…

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
211
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN: