Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De wolf De beschermer De echtgenoot

Penelope Sky
Livre broché | Néerlandais | Wolf | n° 1
27,95 €
+ 55 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Totdat de dood ons scheidt.Mijn vader huwelijkte me uit aan een van de machtigste mannen van Italië Maverick DeVille.Maar ik noem hem 'De Wolf'.Hij noemt mij 'zijn schaap'.We verafschuwden allebei het gearrangeerde huwelijk, maar we hadden zo onze redenen om een offer brengen. Hij moest zijn moeder wreken en ik had bescherming nodig tegen de bendes die me wilden martelen.Hij is niet wie ik me had voorgesteld als echtgenoot. Hij is meedogenloos, ongevoelig en kil. De muren die hij rondom zich heeft opgetrokken, zijn hoger dan de mijne. Hij is zo wreed dat iedereen bang voor hem is.Maar het duurt niet lang voordat ik hem begin te respecteren ... en hem zelfs aardig vind.Ik vertrouw meer op mijn echtgenoot dan op wie dan ook ter wereld. Hij zorgt voor me, beschermt me en verjaagt alles en iedereen waar ik bang voor ben.Hij laat me in de wei grazen ... volkomen zorgeloos.Omdat de wolf altijd waakt."Als mensen in de duisternis kijken, zien ze schaduwen. Ik zie monsters. En ik dood de monsters die op mijn schaap jagen."In het begin haatte ik dit huwelijk, maar nu realiseer ik me wat een geluk ik heb.Ik besef dat ik geluk heb dat ik het schaap ben dat door de wolf wordt beschermd ... in plaats van opgegeten.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
286
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 1