•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Deception In The Marketplace

The Psychology of Deceptive Persuasion and Consumer Self-Protection

David M Boush, Marian Friestad, Peter Wright
Livre broché | Anglais
109,95 €
+ 219 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This is the first scholarly book to fully address the topics of the psychology of deceptive persuasion in the marketplace and consumer self-protection. Deception permeates the American marketplace. Deceptive marketing harms consumers' health, welfare and financial resources, reduces people's privacy and self-esteem, and ultimately undermines trust in society. Individual consumers must try to protect themselves from marketers' misleading communications by acquiring personal marketplace deception-protection skills that go beyond reliance on legal or regulatory protections. Understanding the psychology of deceptive persuasion and consumer self-protection should be a central goal for future consumer behavior research.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
258
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780805860870
Date de parution :
01-05-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
224 mm x 179 mm
Poids :
358 g

Les avis