•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Decision-making for New Product Development in Small Businesses

Mary Haropoulou, Clive Smallman
56,95 €
+ 113 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What goes on in a small firm that lives or dies by its capacity to innovate? How are decisions made on new product development, and how does that feed into the ecological, social and financial sustainability of the firm? This book answers the questions through an in-depth look at a small business that manufactures high-end carpet yarn.

Using advanced analytical techniques to interrogate rich qualitative data, the book draws together established theories of decision-making and new product development, coupled with thinking about business sustainability to improve our understanding of this important area of business practice. The book further reinforces the importance and role of organizational learning in organizational decision-making, based on novel analysis of empirically developed qualitative data.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
180
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367504120
Date de parution :
18-12-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
258 g

Les avis