Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Design Thinking and Innovation Metrics

Powerful Tools to Manage Creativity, Okrs, Product, and Business Success

Michael Lewrick
Livre broché | Anglais | Design Thinking
40,95 €
+ 81 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Create, manage, and measure innovation

In Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful Tools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Business Success, bestselling author Michael Lewrick delivers a simple and straightforward playbook to manage and measure innovation. In the book, you'll learn how to utilize the design thinking paradigm for innovation success and how successful leaders manage Explore and Exploit portfolios to create impact.

The author explains how to:

  • Strategically employ data analytics, artificial intelligence, and neurodesign to drive innovation and business results
  • Deploy Objectives and Key Results (OKRs) for innovation teams to realize true alignment between the business and team performance
  • Use the provided hands-on tools to measure your firm's success at creating meaningfully new and interesting products, services, and experiences

Part of the Design Thinking Series, Design Thinking and Innovation Metrics will earn a place in the libraries of managers, executives, product owners, innovation teams, entrepreneurs, and other business leaders.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
400
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781119983651
Date de parution :
11-04-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
189 mm x 241 mm
Poids :
938 g

Les avis