•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Design Thinking for New Business Contexts

A Critical Analysis Through Theory and Practice

Yujia Huang, David Hands
Livre broché | Anglais
84,45 €
+ 168 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This textbook identifies and critically explores the new business landscape through the lens of design thinking and contemporary industry practice, bridging the divide between the design and business domains. The book outlines the evolution of design thinking and the relationship between business and design, as well as provides in-depth studies of design thinking in turbulent business contexts, that includes the themes of sustainability, branding and organisational innovation. At its core, it articulates that design thinking is vital to establishing dynamic interdisciplinary thinking models that lead to organizational innovation. Featuring case studies and learning tasks, the book presents design thinking for readers as an organisational philosophy as opposed to a simple problem-solving tool.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
210
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030942052
Date de parution :
28-04-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
317 g

Les avis