•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Designing Discussion for Online and Blended Courses

A Forum for Learning in Higher Education

Dianne Forbes, Nicola Daly, Liang Li
Livre broché | Anglais
76,45 €
+ 152 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book supports teaching and learning through online discussion in higher education contexts such as universities, colleges, and polytechnics. It presents an explicit focus on popular asynchronous discussion tools and methods, with attention to disciplinary variety and key principles for successful learning-oriented discussion. It tackles the challenges faced by tertiary teachers implementing online discussion, and outlines common concerns and productive solutions to enhance the effectiveness and manageability of online discussions for teachers. This book also presents a parallel focus on the difficulties commonly experienced by students learning through online discussion. It offers advice for new online learners in a practical and accessible way, and considers assessment issues related to online discussion. Finally, this book offers innovative ideas for future-oriented online discussion in the higher education context.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
78
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789819761951
Date de parution :
02-09-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
136 g

Les avis